S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

SPOLUPRACUJEME:

Chcete se naučit na kytaru?

www.NaNastroj.cz

 

DOPORUČUJEME:


NajduZboží.cz

 

NAŠE ZNAČKY:

VISION

MSA

JOSE RIBERA

STAGG

DOTCH

MPM

PASADENA

PALIČKY PRO BUBENÍKY


OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obchodní podmínky

a) Informace o prodávajícím

Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Prodávajícím je Tomáš Rada TORA_RATO, se sídlem Višňová 1232, Hořovice, IČO: 713 61 685. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.).

b) Kontaktní údaje

Tomáš Rada, Višňová 1232, 26801 Hořovice

IČO: 713 61 685

DIČ: CZ7904290053

tomasrada@centrum.cz

737914553

 

c) Způsoby platby

Zákazník může využít několik způsobů hrazení zakoupeného zboží uvedených v nabídce. Zvolený způsob úhrady zboží je v kompetenci kupujícího.

Při platbách evidovaných v režimu EET:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Nákupem je uzavřena dohoda mezi kupujícím a prodávajícím o dodání vystavené účtenky v elektronické podobě na email. Pokud kupující požaduje tištěnou účtenku, prodávající mu ji vystaví.


d) Způsob dodání zboží

Zákazník může využít několik způsobů dodání zakoupeného zboží uvedených v nabídce. Zvolený způsob dodání zboží je v kompetenci kupujícího.

Zákazník má na výběr z osobního předání nebo zaslání Českou poštou a.s. .

Zboží je expedováno 3 - 10 dní od objednávky. O stavu objednávky a expedice budete informováni e-mailem.

 

e) Poučení o právu na odstoupení od smlouvy

Spotřebitel má právo v souladu § 53 odst. 7 zák. č. 40/1964 Sb. obč. zákoník, odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci.

 

Zboží je kupující spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu spotřebiteli vráceny do 10 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy kupujícím.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě, že se již zboží nevyrábí nebo nedodává.


f) Reklamační podmínky

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí.

Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Vyřízení reklamace

Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.

Reklamační řád

  1. Vznikne-li na zboží dodaném prostřednictvím České pošty a.s. reklamační důvod, může kupující uplatnit reklamaci e-mailem.
  2. Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na e-mailové adrese: tomasrada@centrum.cz
    Oznámení o závadách musí obsahovat: jméno kupujícího, adresu, telefonní číslo, e-mail, číslo objednávky(číslo aukce), podrobný popis závady a návrh na řešení vzniklé situace. Ve všech případech je třeba předložit kopii faktury, jehož vady jsou reklamovány.
  3. Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození vzniklého při přepravě. Pokud je obal poškozen, pak je kupující povinen dále na místě zkontrolovat, zda nedošlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.

    Upozornění:

    V případě poškození obalu ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky. Usnadní to další vyřizování reklamace.
  4. Prodávající informuje kupujícího do tří pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách o následném postupu řešení reklamace.
  5. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkcí a škod vzniklých neodborným používáním, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi. Na vady tohoto druhu se nevztahuje případná poskytnutá záruka.

 

g) Řešení sporů

Pokud vznikne spor a kupující se nedohodne na nápravě s prodávajícím, má kupující možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporu u ČOI.

Novelou zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele byla od 1. 2. 2016 do právního řádu ČR zavedena možnost mimosoudního řešení soudních sporů, které vznikly mezi podnikateli a spotřebiteli a týkají se kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Všechyn další informace naleznete na internetových stránkách www.coi.cz.

 

h) Náklady na dodání zboží

Náklady na přepravu hradí kupující, ceny za dopravu jsou uvedeny v popisu.

 

ch)  DPH

Prodávající není plátce DPH.